Little Einsteins
Ring Around the Planet
As June looks at Saturn and its rings, one ring comes loose and falls into her flower bed. She heads off on a rescue mission in the red rocket, to return the ring to the planet. We also learn about Klimt the artist and Dvorak's music.
Quincy and his friends are doing an art project about Ancient Egypt. Rocket takes them to see hieroglyphics in Egypt. They release music from a golden pyramid. We hear Brahms' music.