Liverpool Murders: Ashley & Olivia
Ashley Dale and Olivia Pratt-Korbel are fatally gunned down, innocent victims caught in a web of feuding organised crime groups. In a city where the fear of retribution is very real, a story about doing the right thing.
Ashley Dale and Olivia Pratt-Korbel are shot dead, innocents caught in a web of feuding gangs. In Olivia's murder investigation, police appeal to the criminal fraternity in Liverpool to give up the killer.
The suspect named in Olivia Pratt-Korbel's shooting is arrested, but there's not enough evidence to detain him; detectives track the movements of a car seen on the street when Ashley Dale was shot, and identify two men.
A connection linking the four suspects in Ashley Dale's death is revealed; Olivia Pratt-Korbel's case goes to trial. The suspect continues to plead his innocence, claiming he's been stitched up.