Locker Diaries: Phineas and Ferb
Ferb, I Blew Up The Frog
When Phineas and Ferb's growth serum falls onto Baljeet's frog, the brothers must stop the giant amphibian's rampage.
When Isabella makes a cake revealing her feelings for Phineas, she'll do all she can to stop him from seeing it and finding out about her secret crush.
When Dr. Doof invents a ray to make him popular, Agent P is sent on a mission to stop him.
When Buford goes on a scaring-spree at school by hiding inside his friends' lockers, he finds himself in a perilous situation.