Lodge 49
Dud and Liz hold a memorial for their father; Connie and Ernie finally get the chance to spend a weekend alone together.
Dud and Ernie venture out into the kingdom of Long Beach to find Larry; Liz spends her day off at work.
Larry divulges the secrets of the Lodge to Ernie, while Dud's new night security job leads him to an unusual discovery.