Clark Kent, an alien being with powers, works in disguise with fellow newspaper reporters Lois Lane and Jimmy Olsen to stop Lex Luthor and Dr. Antoinette Baines plan.
Renegade government agent Jason Trask decides to target Clark and Lois in an attempt to capture Superman.
Lois and Clark investigate some strangely powerful boxers, but Lois is surprised to discover the man behind their secret is her estranged father.