Long Bright River
When a series of murders strikes a Philadelphia district plagued by the opioid crisis, a cop realises her own history might be related to the case.
These Girls
A Philadelphia police officer believes a string of suspected overdoses among sex workers in her district may be homicides, and she may have a personal connection.
Mickey puts herself in danger while following up on the Dock lead; Mickey brings Thomas and Truman to her family's Thanksgiving; Paula's reaction to a new piece of evidence makes Mickey question everything.
Thomas' birthday party stirs up painful childhood memories for Mickey as tensions with Simon boil over; an unexpected connection between the murder victims leads Mickey and Truman to pursue a new lead.
Mickey and Truman grow closer as they follow their new lead; a new victim complicates the case of the murdered women and raises the stakes in the hunt to find Kacey; Mickey reckons with her past choices.
An unlikely ambush leaves Mickey reeling; Mickey and Truman's bond deepens as they spend the holidays together with Thomas; a Christmas revelation helps Mickey get closer to the truth about Kacey, but it drives a wedge between her and Gee.