Lupi Club
What is Lupi thinking? Lupi Club is an animated series with a strong visual stimulation for early childhood, which teaches nouns, colors, shapes, numbers and objects. Through interaction, repetition and musicality, this series works on learning with a pedagogical basis.
Do you like guessing games? Lupi wants to play a guessing game! He's thinking of a means of transportation! Have fun with the penguins, check out the other hints, and find out what that means of transportation is!
Do you like guessing games? Lupi wants to play a guessing game! He's thinking of something we can find in nature! Have fun with the penguins, check out the other hints, and find out what this thing is!