Madagascar: A Little Wild
The young residents of the Central Park Zoo have big plans as they pursue their dreams with abandon, no matter the size.
The Bear Necessities
When their favourite zoo visitor loses his teddy bear, the gang take a wild adventure through New York City to return it to him; Marty learns that some things in life can't be found in an instruction manual.
Melman at the Movies
Melman finds a lucky flower and is convinced that it's going to be his best day ever, but a series of unlucky events threatens to ruin his day.
When the happy-go-lucky sea lions pull crowds away from Alex's show, Alex learns to be true to himself instead of being someone he's not.
The gang head to Best Fans Day at New York City's Giraffe Stadium, where Alex gets caught up in rooting for the winning team and hurts Marty's feelings.
The gang celebrate Melman's birthday at an outer space exhibit, but Gloria becomes obsessed with a handheld game and misses out.