Magia Record: Puella Magi Madoka Magica Side Story: The Eve Of Awakening
Have You Heard? That Rumor About the Magical Girls
Iroha and Kuroe set off for Kamihama City after Kuroe has a dream about a rumour they've heard that may impact the future of all magical girls.
Rena writes Kaede's name on the Friendship Ending Staircase, and Kaede is kidnapped by the Chain Monsters. Momoko and her companions come up with a plan to rescue Kaede.
A restaurant owner's daughter puts Iroha in contact with Yachiyo, and together they investigate a shrine that may point Iroha to her missing sister.