Maid
Single mother Alex turns to housecleaning to make ends meet as she escapes an abusive relationship and overcomes homelessness to create a better life for her daughter, Maddy.
Dollar Store
Fleeing in the night with Maddy, Alex seeks help from social services and lands a job with Value Maids, only to find her problems are just beginning.
After a long night on the floor of a ferry terminal with Maddy, Alex finds shelter, but custody issues and an unhappy client push her to the edge.
While navigating the government assistance system, Alex wrangles with Sean over Maddy's care and tackles a cleaning job that nearly breaks her.
Cleaning Regina's gorgeous house on Thanksgiving, Alex imagines what it would be like to live in such luxury before taking the fantasy a step furthure.
A job cleaning out the childhood home of a notorious thief triggers memories for Alex, who also discovers what's causing Maddy's cough.
Determined to send Maddy to a better preschool, Alex desperately searches for a new place to live, a process complicated by her government benefits.