Malice
Adam Healey, a charming manny, infiltrates the brash, wealthy Tanner family, in order to destroy them.
Adam Healey works his way into Jamie Tanner's life. He arrives at the villa in Greece as a tutor to the daughter of the Tanners' friends, Jules and Damien, and emotionally seduces Jamie's wife Nat.
Jodie the Tanner's nanny requires urgent medical attention and is helicoptered off the island with a dangerous case of food poisoning; a Greek local and neighbour to the Tanners has been viciously attacked.
Adam moves in with the Tanners and puts Jamie under increasing pressure, creating division within the family. He stokes jealousy between Jamie and Nat, and encourages Kit's rebellion, becoming the teenager's confidant.
Jamie blames Nat's friends for the family tragedy, but Nat is defiant; Jules and Damien arrive and accuse Adam of being a fraud; things are starting to unravel for Jamie; Jules confesses to Nat why she's been so weird about Adam.
The situation worsens for Jamie. While the family are away for the weekend, a team of burglars posing as removal men break into their London home, and Nat and Jamie return to find the house empty.