Marc Márquez – All In
Marc Márquez is facing the toughest decision of his career. Follow Marc during a year of fear, risk, suffering, excitement and ambition about racing from a man determined to be champion again.
Marc Márquez has achieved more than most can dream of. However, his dazzling career is cut short by an injury that he cannot get over.
Talent
Marc's driving style has earned him the admiration of millions of fans, but it has also generated conflicts with the other riders. If there is anyone who has seen Marc's talent and ambition up close, it is his brother Álex.
Marc has decided, to go back to being a champion, he will have to undergo another surgery. It is the ideal moment to go back to his origins and remember his debut in the Moto GP.
The surgery is a success. Upon awakening, still sedated, Marc whispers a few words that reveal how competitive and passionate he is. He begins his recovery with only one idea in mind: to win again.