Married to Evil
Officer Down
Police officer Andy Kimbrel hopes to find happiness with his new wife, Stephanie Keller, but when the marriage starts to fail, Andy falls victim to manipulation and violence. A fierce argument leads to tragedy, and the police suspect something more.