Mars
Novo Mundo
In 2033, the first human mission to Mars enters the planet's atmosphere in the Daedalus, but the crew soon face a life-threatening emergency when the ship's landing system goes offline.
A new crew lands on Mars, four years after the Daedalus' arrival, to help with expansion and the search for life. McMurdo Station serves as a modern example of how humans will settle on Mars.