Marvel's Inhumans
Black Bolt, the head of the Inhuman royal family and King of Attilan, possesses a voice so powerful that the slightest whisper can destroy a city. After a military coup splinters the family, the group escapes to Hawaii.
Behold... the Inhumans
The royal family -- stranded in Hawaii after a military coup -- faces internal strife, which they must overcome in order to return home before their way of life is destroyed forever.
The Inhumans desperately search for one another in the wake of Maximus' coup; they must learn who they can trust on Earth.
The search for Black Bolt continues on Earth; Maximus makes bold moves to cement his status as the new ruler of Attilan.
On the run from Auran's forces, Black Bolt and Medusa reluctantly work with Louise to help locate the rest of their family; Maximus' actions change the game completely.
Tragedy strikes the Royal Family as Gorgon and Karnak take on Auran and her Inhuman army with deadly consequences.