Melting Me Softly
In 1999, popular director Ma Dong-chan secretly plans a cryonics experiment and freezes himself with Go Mi-ran.
Mi-ran accepts Dong-chan's offer to work as an intern at the broadcasting station; two thugs follow and threaten Dong-chang.