Mike Judge's Beavis and Butt-Head
The iconic duo are sillier than ever as they confound common sense and torment each other in a series of inane misadventures.
Escape Room / The Special One
Beavis and Butt-Head try to solve an Escape Room only to wind up trapped in the bathroom; Beavis meets his greatest hero, Fire.
Boxed In / Beekeepers
Beavis and Butt-Head get trapped in a cardboard box while attempting to hide out in the school; Beavis and Butt-Head try to harvest honey from a wasps' nest.
Beavis and Butt-Head get stuck on top of Tom Anderson's house; Beavis and Butt-Head go tubing on a river and end up lost at sea.
Raccoons steal Beavis and Butt-Head's nachos, and the boys fight back; Beavis mistakes a stranger for Butt-Head, and then can't get rid of him.
Butt-Head is given medication for his aggression towards Beavis and becomes a little too nice; middle-aged Beavis and Butt-Head run out of beer money, so Beavis has to find a job.
Beavis and Butt-Head put on sunglasses and think they're virtual reality goggles; the duo get locked out of their house and destroy it trying to get back in.