Bobcat Goldthwait's Misfits & Monsters
Writer and director Bobcat Goldthwait presents twisted morality tales from different genres, including 1970s-era science fiction, psychological thrillers, romantic comedies and realities.
Bubba the Bear
Voiceover actor Noble Bartell begins to question his career and his sanity when his popular animated cartoon creation becomes his real-life stalker.
An uncouth car salesman with no political experience leads the presidential race, while a determined journalist is out to prove that he's an actual monster.
A mockumentary investigates pop star Caleb Faustini's downfall after a fed-up Satan reneges on their bargain.
Indoor-kid Ethan's mother gathers a few of his classmates for a good old-fashioned sleepover, but the event is interrupted by a monster and murder.
After accidentally shooting his commanding officer in the rear end, Pvt. Herbert Smalls is called upon for a very special mission -- a mission 50 years in the past.