Mitsudomoe
The three Marui sisters, Mitsuba, Futaba, and Hitoha are not your typical Japanese students. Satoshi Yabe who's a newly hired teacher will have to learn to deal with these three girls as they terroize him or it will end up getting the best of him. Will he survive the Marui triplets?