Mobsters
Whitey Bulger
James "Whitey" Bulger reigned supreme in Boston's underworld for more than 20 years, due in part to a remarkable relationship with the FBI that flushed out other mobsters.
Disliked and distrusted by members of his own crime family, the Gambino crime family, he still rose to be the head of that crime family, however under controversial circumstances.