Moebius
The town of La Farga gears up to celebrate the introduction of a new architectural project. But things take a dark turn when the body of high school student Àlex is found in an abandoned building.
Mamen investigates the anonymous note and compares the letter with some exams, then discovers that it was written by Leire, Àlex's only friend.
Mamen believes that Àlex faced harassment and his locker confirms it, as it is filled with insulting notes and even dead animals.
The hatred towards Mamen increases as people paint her car, she is thrown out of her rented apartment and the director advises her to ask for a transfer from the school.
Natxo goes to Rai's store to get Àlex's phone unlocked and Rai recognises the phone because Àlex took it there to get it fixed. Rai secretly makes a copy of the files on the phone.
When Natxo and Leire look into where Carles works, they learn that he frequently receives calls from a place known as El Túnel.