Monty Python's Personal Best
A showcase of the original Monty Python troupe performing some of their personal best flying circus material.
Eric Idle's Personal Best
Eric Idle shares some of his favourite sketches, including Lumberjacks, Bruces, the Silly Olympics, and the Hairdressers' Expedition to Mount Everest.
Graham Chapman's Personal Best
Graham Chapman shares some of his favourite sketches, including the wit of Oscar Wilde, Spam, a documentary on molluscs, and wrestling.
John Cleese shares some of his favourite sketches, including the classic of the Princess with the Wooden Teeth.
Terry Gilliam shares some of his favourite sketches, including a collection of his neurotic animations.
Michael Palin shares some of his favourite sketches, including an exploration of the world of fish-slapping.