Moonlighting
Desperate for a case, Maddie and David accept the seemingly simple task of finding an old man's estranged son.
David and Maddie lose their jobs with Baker Industries because security leaks have occurred.
David and Maddie investigate the on-air murder of a radio talk show personality.
Maddie, David and Ms Dipesto track a real killer on a train trip designed for murder-mystery buffs.
Maddie and David's involvement with a collection agency leads them into an international escapade.