My Dangerous Wife
Kim Yoon Cheol (Choi Won Young), a famous chef running a popular Italian restaurant, appears happily married to Shim Jae Kyung (Kim Jung Eun) until he meets Jin Sun Mi (Choi Yu Hwa), a restaurant staff member. Falling into a passionate affair, Yoon Cheol and Sun Mi begin plotting against Jae Kyung. However, when Yoon Cheol returns home to find bloodstains and his wife missing, he realizes the depth of his love for her and resolves to find her at any cost. As he searches, he discovers that Jae Kyung may have shocking secrets of her own. Based on a 2016 Japanese drama of the same name, "My Dangerous Wife" is a 2020 South Korean thriller series directed by Lee Hyeong Min.