My Dinner with Hervé
A troubled journalist's quest to score a high-profile interview in LA morphs into a wild and unexpectedly fertile encounter with Herve Villechaize, the "Fantasy Island" star who took his life only days after his interview. Starring Emmy(R) Award winner Peter Dinklage ("Game of Thrones"), who also serves as an executive producer, and Jamie Dornan (the "Fifty Shades" film franchise), the film explores an unlikely friendship that evolves over one unforgettable night in LA between journalist Danny Tate (Dornan) and actor Hervé Villechaize (Dinklage), then the world’s most famous dwarf, with life-changing consequences for both. Co-starring Mirielle Enos, Harriet Walter, Oona Chaplin, Daniel Mays, Mark Povinelli, Wallace Langham, Robert Curtis Brown, Mark Umbers, Michael Elwyn with David Strathairn and Andy Garcia. Directed by Sacha Gervasi; screenplay by Sacha Gervasi, story by Sacha Gervasi & Sean Macaulay.