My Dog Chocolo
Chocolo Dog is a friend to all the children in the world and is here to play and sing with you! Together with Josefina, the chicken, Pancho, the pig and Dulcita, the cow, the children will live many stories and adventures!
Chocolo counts the little Chikies
My Dog Chocolo learns to count to ten with Josefina The hen's chickens . It is a very entertaining song to learn the numbers.
My dog Chocolo wants to be a superhero! He made a cape with his favorite blanket and used the lid of a pot as a shield because he wants to help others. Find out what happens in this song.
Let's go in the car with My dog Chocolo and all of his friends. It's time for a fun trip with the whole family. It is so much fun!