My Fair Brady
Former child star Christopher Knight and reality TV star Adrianne Curry settle into married life; Adrianne decides that she wants breast-augmentation surgery, and the couple ponder whether they should start a family.
A Brady, a Lady, a Kiss and a Flo
Chris and Adrianne attend a birthday party for Jane Wiedlin; Chris arranges for a visit from Florence Henderson.
Adrianne decides to buy a car and look for her own place; Chris bumps into his ex while at a photo shoot.
Adrianne decides she's had enough of Chris' wishy-washy ways; the couple travels to Joliet, Ill. to meet her family.
Chris spends time with Adrianne's father in her hometown of Joliet, Illinois; Adrianne seeks advice from her mother.