My House
My House S1 - Coldest Winter Ever
The crew compete for status and prize money at the Coldest Winter Ever Ball; Tati's reputation is on the line as she walks without a house; and Alex walks for the first time as a Legend.
Jelani opens up to his father about his sexuality in a display of honesty; Tati makes her first appearance in a new category; Relish gets ready to walk at the Kiki Ball.
Alex and Precious consider what their lives are worth outside of ballroom; Tati tries to help make a difference in society by participating in the women's march.
Jelani is worried that his `realness' won't be enough to get him by at the Dorian Corey Awards Ball; Tati holds talks with members of the House of Lanvin.
Tati and Alex attend fashion week celebrations in support of a luxury brand; Jelani hires a financial adviser in an attempt to learn more about how to manage his future.