When Yuji Sano gets unwillingly pulled into a fantasy realm, he develops a second character class by making the most of his Monster Tamer abilities; he trades the office life for adventuring and is roped into major events due to his unmatched powers.
Trying Out a Party
Yuji arrives in the city of Kilia and immediately registers as an adventurer. He is introduced to a party and the team take on a mission to locate a rock dragon.
Yuji comes across a large-scale magical conspiracy brewing in a godforsaken village not too far from Ricaardo. What follows is an explosive turn of events that leaves a few pieces of a sinister puzzle behind.