My Kung Fu Girlfriend
Huang Xiao Yu (Dawn Chen), the 50th-generation head of the Bo Wu martial arts faction, encounters Bo Ye (Pu Tao), a video game character who has mysteriously entered the real world and can only be seen by Huang Xiao Yu. During a martial arts contest, Huang Xiao Yu meets Yuan Fan (Gao Mao Tong), a famous actor endorsing the game, and becomes entangled in a dangerous situation involving a poisoned drink intended for him. Bo Ye uses her supernatural powers to save Huang Xiao Yu, leading to her being hired as Yuan Fan's bodyguard. As other video game characters begin to appear in the mortal realm, the trio must navigate increasingly complicated circumstances. The potential for an unexpected romance emerges between Huang Xiao Yu and Yuan Fan, while Bo Ye seeks a way to return to her original world. "My Kung Fu Girlfriend" is a 2022 Chinese drama series directed by Ma Shi Ge.