My Last Two Winters
What does it take to become one of the world’s best big wave surfers? Join surfers Lucas Chumbo, Ian Walsh and Naxto González behind the scenes as they push limits and chase their big wave dreams.
Natxo González
Big wave surfing doesn’t just require talent and courage; it requires dedication, persistence and hard work. Join Natxo González as he pushes the limits to reach his goal.
Ian Walsh
Ian Walsh is one of surfing’s most renowned athletes, constantly pushing his limits and breaking boundaries of progression. Join him across two memorable winter seasons.
Follow one of big wave surfing’s fastest rising stars as he lays it all on the line. From Europe to North America and beyond, this is what it takes to ride the biggest waves on our planet.
Conor Maguire's wild endless winter sees him take on Australia's heaviest slabs alongside Russell Bierke and a crew of local chargers, then push his limits back home in Ireland's biggest waves.