My Life On MTV
An insight into some of the most popular pop music acts that have appeared on MTV over the years.
Katy Perry; Nicky Minaj
A look at Katy Perry and Nicki Minaj's most iconic moments along with their first ever appearance on MTV.
Jonas Brothers & Usher
The Jonas Brothers and Usher both have been in the music business for decades; a look into footage they've captured.