My Pack Life
Lee Asher hopes to build The Asher House Sanctuary, a modern-day Noah's Ark in Oregon through which he wants to provide a safe space for all kinds of animals.
Meet the Underdogs
Lee Asher, who quit his job to build a sanctuary in Oregon that helps all animals in need, reunites a family of alpacas and gently guides an anxious, rescued mastiff to swim.
As Lee prepares for a new arrival, he works with his overweight rescue dog Charles to form a weight loss plan; Sarge, a Great Dane coming from California, meets the pack for the first time and discovers his new life at the Asher House.
Lee is overjoyed when Sarge, the once timid Great Dane, finally comes out of his shell; a pair of baby goats become new members of the pack; senior Labrador Bo spends some quality time with Lee.
After Copper runs off, Lee and Sonia search for him and come across his secret lair; Sal, the blind pig, gets spoiled.
After teaming up with Just, Lee successfully surprises his family with a Chihuahua mix; Princess the Alpaca gives birth and the team dream of opening a sanctuary.