My Super Sweet World Class
Welcome to George's 21st birthday bash - he celebrates like a true secret agent with lots of vom drama, glamorous girls, tuxedos and booze.
Adam is throwing a Rain Forest themed party, and is even going to dress up as his idol - the one and only Britney Spears!
Caroline is a 25 year old Americal girl who regularly parties with celebrities. She's throwing her own Bikini beach party in her local neighbourhood of downtown LA. She has some very firm ideas - no botox, no sluts and some real big name celebrities on the guest list. War is declared on LA's tens of bad parties as Caroline sets her standards super high.