Mysteries At The Museum
Don Wildman tells remarkable stories behind some of the treasures found in American museums. A combination of interviews, archival footage, and re-enactments sheds light on the mystery surrounding the artefacts.
Don Wildman investigates a pestilent stench that almost overpowered a president, a dangerous incident aboard the very first space shuttle, and the most incredible college prank of all time.
Don Wildman examines a new clue that could identify history's most notorious killer, a peculiar piece of wood that saved a small town, and the surprising cause of a deadly illness.