MythBusters
The guys test whether balloons can lift a lawn chair, if a poppy seed bagel can alter results of a drug test, and the damage from gold paint.
Jamie and Adam set out to disprove some urban legends, including flammable substances poured into toilets, ice bullets, and runnings vs. walking in the rain.