Napoleon Dynamite
Scantronica Love
Professor Koontz uses a Scantron machine to make student love matches; Don's family takes an interest in Deb.
Napoleon questions his belief in the magic of ligers when he gets a job at a liger farm.
Deb tries to save the school paper by publishing an in-depth interview with Pedro, but the article puts him in hot water.