Navy Seals
In Harm's Way
Exploring the changing definition of the nature of war and international security; see the latest techniques and equipment SEALs use to respond.
U.S. Navy SEALs go through the intense military training known as Hell Week, a structured world of sacrifice that forces SEAL candidates to the limits of their physical and emotional endurance.