Nazaré: Making Giants
Discover the small fishing village of Nazaré in Portugal, home to the world's largest waves.
Giants
Experience modern big wave surfing with Lucas Chumbo and Kai Lenny – two giants redefining how big waves are surfed. Follow their journey as they navigate the challenges and joys of growing families.
These surfers show what it's like to wait for the swell in Nazaré. Experience the anxiety and anticipation through the eyes of Justine Dupont, Andrew Cotton, Rodrigo Koxa and Antonio Laureano.
The world's top big wave surfers go head-to-head on towering waves as the season-long wait is finally over.