Neymar Jr. Full Access
Neymar Jr invites you into his world, between stadiums and home, football and family, sharing the moments that define him and the life he’s lived entirely in his own words.
Opening the door to Neymar Jr.’s life, at home and on the field, in the 48hrs leading up to a derby match.
How Neymar Jr. spends his days off
Step into Neymar Jr.’s world beyond football, from recovery to downtime, and discover the person behind the player.
Want to know what happens on game days? Join Neymar Jr. for an exclusive behind-the-scenes look at his routine as he prepares to go onto the pitch for a match.
Explore Neymar Jr.’s personal collection as he shares memories and milestones behind some of the most iconic pieces from his career.
Fly with Neymar Jr. to Argentina and get exclusive access his journey before and after the game.
Return to Santos, Brazil, with Neymar Jr. to visit the place where his football journey first began.