Nippon Dorifuto
Follow 'Mad' Mike Whiddett’s chase for victory in the Formula DRIFT Japan 2017 series. From battling unforgiving weather conditions to mechanical difficulties, Mad Mike keeps going.
Suzuka Twin Circuit
Suzuka Twin Circuit is the first stop of five rounds in the Formula DRIFT Japan 2017 series. The pro class for this round attracted 35 cars, with entrants from around the world. See how Mad Mike fares at the first stop.
Despite claiming wins in Top32, Top16 and Great 8, slippery conditions meant ‘Mad’ Mike couldn’t hold on in his battle against Masashi Yokoi, who advanced through to the finals.
A slow start in Suzuka meant no points for Mad Mike, but the team steadily built momentum. With a win at Okuibuki they find themselves back in the championship hunt.
Nerves were high leading into the battle as Mad Mike saw several of his fellow drivers get knocked out in previous battles. With the tough conditions, Mad Mike had some difficulties.