Nitro Circus
Welcome to Pastranaland
Nitro Circus explodes into life at Travis Pastrana's Maryland compound, with Travis's chute-less jump from an aircraft to nemesis Andy Bell's record-setting big wheel backflip.
The crew head back to Utah, the birthplace of the group, to race and wreck everything they can; they redefine the ancient Roman chariot race with a new kind of horse power.
Pro FMX rider Ronnie Renner invites the Nitro crew to California. Show producer Johnny Knoxville is waiting to play a little bull croquet, and they drop in to Rob Drydek's Fantasy Factory.