No Days Off
Follow Sasha DiGiulian as she ventures to some of the most remote climbs while raising awareness towards the environment, conservation, eco-tourism, and sustainability.
Sasha connects with local athletes working to create positive change in the Dominican Republic as she takes on the island’s thriving climbing scene.
Go inside the training process with Sasha as she teams up with other top athletes to push herself physically and mentally in preparation for the extremes of big wall climbing.
Sasha traverses the climbing landscape in Maine, USA, before meeting up with research experts to learn how the mountain and ocean ecosystems are interconnected.
Sasha steps out of her comfort zone to learn from a professional kiteboard athlete in Hood River, Oregon. Then, the athletes swap places as Sasha teaches the basics of climbing.
Sasha heads to one of the most stunning climbing spots in the world with fellow climber Brette Harrington to help shine a light on the environmental risks threatening the islands of French Polynesia.