No Kitchen Required
Michael, Madison and Kayne must summon their inner warrior to win over the Maori people in rugged New Zealand. The pressure is on native son Kayne to prove himself and honour his Maori heritage.
The chefs cook for the Palong hill people of Chiang Dao, Thailand; one chef is accused of hoarding an ingredient.