Obituary
Death Becomes Her
When Elvira's editor informs her that she will be paid per article, she begins murdering people to avoid going broke. Her plans are shaken when she falls for the crime reporter.
Elvira finds herself blackmailed by a teenager who saw her murder her first victim; Ward goes to AA while Hughie catches a break when he finds the rifle used to kill Maria Riedle.
Desperate to prove to herself that she is not a monster, Elvira pursues a drunk driver released from jail who mowed down a father and daughter.
Elvira decides on whether or not to kill her friend as Mallory reveals that she has information that Elvira may be involved in a murder; Hughie sends Emerson on a wild goose chase.
When Ward reveals what really happened the night Maria Riedle was killed, Elvira sets about framing Hughie for the crime; a surprise face returns to Kilraven.