Odd Squad
Olive and Otto are two young agents who are part of Odd Squad, an agency whose mission is to come to the rescue whenever something unusual happens.
Oscar's look-alike robots, the Oscarbots, get lost in town. Otto and Olive try to figure out why people are becoming plaid and striped.