Ode to Joy 3
On the 22nd floor of a Shanghai apartment complex, five diverse women from different backgrounds begin to share living spaces and life experiences. Zhu Zhe (Zhang Jia Ning), a hotel manager struggling with career progression, lives alongside friends Yu Chu Hui (Li Hao Fei) and He Min Hong (Zhang Hui Wen), who navigate personal challenges and good intentions. Ye Zhen Zhen (Maggie Jiang), a biologist adjusting to professional life, and the enigmatic office worker Fang Zhi Heng (Yang Cai Yu) complete the group. Initially cautious of each other, these women gradually discover their shared experiences and form deep connections. As they support one another through personal and professional challenges, they learn valuable lessons about friendship, resilience, and understanding. "Ode to Joy 3" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Jian Chuan He.