Oggy And The Cockroaches
Oggy is a lazy cat who enjoys living the simple life, eating and watching TV. Unfortunately, his three meddlesome roommates, cockroaches Marky, Joey and Dee Dee, seem to do everything in their power to disrupt his relaxing lifestyle.
Oggy is convinced that a female octopus is the perfect mate because she gets rid of cockroaches.
Oggy goes to the mountains to look after a flock of sheep while his friend, the sheepdog, goes on vacation.
Oggy and Jack are night watchmen in a nuclear power station and the cockroaches cause chaos.