Oh! My Assistant
Seon Ho (Song Seung Hyun) is a writer who authors web-based comic strips (webtoons). In order to make ends meet, he decided to start creating “19+” titles – erotica intended only for those aged 19 and above. His comics are wildly popular, but they have had a very strange effect on his libido: He cannot feel arousal since he started writing these webtoons some two years ago. As his workload begins to pile up, Seon Ho decides to hire a new assistant. He appoints Mu Young (Ko Chan Bin). But Mu Young turns out to be no ordinary assistant – he has actually taken the job because he is Seon Ho’s number one fan. He is also besotted with the writer – and hopes to start a relationship with him. The sparks of romance begin to fly between the two. But there is a catch: A male acquaintance named Jun Seok (Lee Do Ha) – who has a girlfriend – begins to take a shine to Mu Young. Could a love triangle be forming? And will Seon Ho rediscover his lost passion? “Oh! My Assistant” is a 2022 South Korean drama series that was based on a web-based comic of the same name and directed by Ju Seong Min.