One Perfect Shot
Patty Jenkins
Director Patty Jenkins details her experience directing 2017's Wonder Woman and the groundbreaking scene that helped redefine the superhero genre.
Aaron Sorkin
Aaron Sorkin discusses how he came to direct The Trial of the Chicago 7; Sorkin steps into the breathtaking final protest sequence of the Oscar-nominated film to highlight his unique methodology.
Filmmaker Kasi Lemmons details the journey that led her to direct 2019's Academy Award-nominated Harriet and its most moving sequence, in which abolitionist Harriet Tubman crosses state lines into freedom.
Director Jon M. Chu details the experiences and influences that shaped the iconic wedding sequence in his hit 2018 film Crazy Rich Asians.
Director Malcolm D. Lee shares insights from the set of 2017's "Girls Trip," deconstructing the behind-the-scenes magic that brought the unforgettable Mardi Gras zip line sequence to life.